Posts

Showing posts from March, 2009

budak nihhhhhhhhhhhh

Image
dah lama xcite pasal dia ni. skrg dia makin manja dgn mama dia. dgn abah dia, sll buat bolayan. sbb apa la ek??? mushkil ni. tengok la gamba atas ni...buat muka ala-ala manja gitu...ni sebenarnya kena paksa duduk diam, sebab tu la buat muka macam tu. kalu x...jangan harap dia duduk diam. ni pulak, menjeling bila abah dia panggil. marah la tu. mana la dia nk pegi tu. haiiiiiiiiiiii sayang....aktif sungguh. xpe la...yang penting sayang mama sihat kan

JALAN-JALAN RENTAS JAMBATAN

Image
sebenarnya kitaorang g jalan2 kat putrajaya hari ahad tadi. saje je. lama betul xg cana. banyak betul bangunan baru. kitaorang rentas semua jambatan yang ada kat putrajaya kecuali 1 jambatan, sebabnya...jambatan tu tgendala. so mana blh naik kan.
tapi gamb kat jambatan xdpt lagi. cik ABG xbg lg...so bg yg xde jambatan la.
sebenarnya si kecik ni suka tengok air. bila dia nmpak air je, punya susah nak amek gamba dia sbb dia dok melonjak nak msuk dalam air. alahai sayang...tunggu besa ckit k. t mama dgn abah bawak g mandi sungai.
so, layan la gamba gamba xde jambatan dulu

ni yg kaler kelabu tu istana sultan selangor tau. best kan...tepi tasik....