Posts

Showing posts from July, 2014

~Isteri Mengidam~

Image
Assalamualaikum
Salam Ramadan. Huhuhu..dah ponteng puasa dah. Dah xcantik puasa, ada lubang, tapi bukan saja-sja kan. Dah terpaksa sampai badan menggigil sebab tak tahan sangat. 
Pada suatu hari, seorang isteri yang xde selera makin akibat mengandung telah meminta si suami membelikan kue teow kerang, tanpa sayur. Pelik sang suami sebab setau dia si siteri tak makan kerang. Tapi di turutkan jugak, tapi...sedih sebab kue teow yang dibeli tak sedap. Maka, disebabkan rasa kasih kepada sang isteri yang tak ada selera makan, maka sang suami gigih menyediakan kue teow kerang seperti yang diminta si isteri.
Hasil  air tangan sang suami untuk si isteri yang mengidam
Macam orang dapat duit tu. Sedap sangat. Berjaya la habiskan sepinggang kue teow goreng. Kalu tak sebelum ni, sesenduk pun susah nak habiskan.
Habis tau, puas hati betul. Kerang gemuk-gemuk
Alhamdulillah. Ada jugak makanan masuk ke perut.
Tq my Papa Bear.

~Sabarlah Sayang~

Image
Salam Ramadhan yang ke 5.  Hari ni hari ke 5 umat Islam menunaikan ibadah puasa. Tapi....hari ni dah 3 hari anak mama terpaksa ponteng puasa. Tak pe la. Qabil kecil lagi. Xberdosa pun kalu xpuasa. Yang penting Qabil solat. Qabil xboleh puasa sbb nak kena makan ubat sbb kena chicken pox. Kena makan ubat supaya cepat sihat. 
Cian Qabil terpaksa ikut mama g ofis sbb nurseri tak nak bagi Qabil duduk sana. Kena cadangkan supaya nurseri buat bilik rawatan utk anak2 yg sakit supaya xde la ibu bapa kena usung anak ke ofis bila anak sakit .
Rajin minum air kelapa ye sayang bagi cepat sihat. 

~Happy 6th Berthday, Qabil~

Image
Assalamualaikum Agak terlewat update post ni. Tapi xpe la. 
Pada 8 Jun 2014 kami sekeluarga menyambut ulangtahun kelahiran anakanda yg tersayang yg ke-6 yg sepatutnya pada 5 Jun 2014. Tak pe lewat sikit. Sambuttan yang biasa je. Kek beli kek aiskrim sbb mamanya xlarat nak buat kek yg dijanjikan sebelum ni.
Kek Aiskrim Coklat. Full with coklat. memang sedap tp xhabis lagi smpai skrg. Ada lagi dlm peti es. Terlupa sebanarnya. 
Happy Birthday Qabil. Smoga Qabil menjadi anak yg terbaik untuk keluarga.
LOVE U very much.