Posts

Showing posts from May, 2009

......imej baru....

Image
ini adalah hasil touch up aah budak ni. sebenarnya mama la yg buatkan abah kena touch up rambut dia. taktik mama sebenarnya nak suruh abah potong rambut sayang. sori la sayang sebab mama potong tobek2 rambut sayang. tapi sekarang dah hensen kan sebab abah dah touch up kan. baru la nampak baby boy.

hai...anakku

Image
tengok a budak ni. punya la dia nak makan makanan orang besa. makanan dia dia xmau makam. hai....sayang. mama bg mkn mi bandung yg opah buat nak tak? mi bandung opah sedap. abah pun kalu nak mkn mi bndung tunggu balik sungkai.


ANAKKU MEREPEK

ni la hasil merepek my baby.ada saja benda dia. kena kacau dengan bapak2 sedara dia. tu yg dia marah tu. to mummy, rugi la balik awal.