~ Kopi Anggun Pesona ~

Assalamualaikum & salam sejahtera.
Hari ni baru betul hari Khamis. Dari semalam dok ingat hari Khamis. Dah tak betul dah sebab tido tak teratur. Si bujang kecik tu demam dan batuk. Kalau dia batuk, memang seksa sebab dia akan muntah. Sehari berhelai-helai baju tukar. Toto, cadar, masam je bau sebab kena muntah. Nasib baik la sekarang musim panas. Cepat sikit kering. Lega jugak la sebab dulu beli mesin basuh muatan 13kg. Kalau tak, jenuh jugak dok asyik kena hantar dobi.

Bagi kebanyakan perempuan yang dah menjadi isteri dan ibu, tak cukup tidur memang akan menjadikan badan letih dan tak bertenaga. Tambahan pula keesokan harinya perlu bekerja. Suri rumah juga tidak terkecuali, kerja 24jam perempuan ni. Jadi pembekal tenaga amatlah diperlukan. Tambah yang sarapan kelaut..tapi kena sarapan jugak tau walaupun sekadar seketul roti.

Kopi Anggun Pesona keluaran Susuk Dara Resources amat sesuai untuk wanita. Ia bukan sekadar kopi 3in1 seperti yang ada di pasaran tau. Ianya mengandungi :-

1. Kacip fatimah
2. Kurma
3. Manjakani
4. Madu
5. Akar serapat
6. Bidara
7. Pegaga
8. Garam bukit
9. Kopi
10. Krimer
11. Gula perang
12. Skim milk




Tengok, sepeket kecil seberat 25 gram mengandungi pelbagai bahan yang mempunyai pelbagai khasiat untuk wanita moden yang tidak suka mengamalkan jamu.

Antara khasiat Kopi Anggun Pesona adalah :-
 💟 mencantikkan kulit dengan pengambilan berterusan
 
💟 menganjalkan payudara dan punggung
-
💟 menghilangkan masalah keputihan 💟 membantu memanaskan badan dan melancarkan perjalanan darah (sesuai untuk ibu dalam pantang)
💟 kekal bertenaga , cergas walau seharian bekerja

Bagi yang tidak menggemari kopi kerana bimbang rasanya yang keras seperti kopi yang berada dipasaran, jangan risau. Kopi Anggun Pesona tak pahit. Ianya manis, berlemak. Sedap sangat. Sesuai untuk dijadikan sebagai rutin penjagaan diri setiap hari. Tapi...kalau rasa nak tidur malam, disyorkan tidak mengambilnya selepas pukul 4 petang kerana ianya akan membuatkan mata berasa segar dan tidak mengantuk. Kalau nak buat OT (hehehe...paham-paham la ek) boleh la diambil bagi membantu booost tenaga anda supaya SUPERB...hahaha...

Sebab tu la moto JSD

MANIS....MANTAP...PENUH RAHSIA

Cuba dulu baru tau.


Ni breakfast saya pagi ni. Jangan tinggal breakfast tau...


Nanti kite cerita pasal Jamu Indah Keluarga aka Jamu Jalinan Cinta Pulak.




Comments

Popular posts from this blog

~Kek Minyak Kukus~

~Kek Kukus Susu Berkeju~

~Kek Coklat Putih Marble~